Partnerships verlopen naar tevredenheid
We hebben het partnership met RCN Vakantieparken verlengd voor drie jaar. De focus van dit partnership ligt de komende jaren op de kangoeroes, de jongste korfballers.
Binnen dit partnerschap gaan we met RCN Vakantieparken twee keer per jaar Tour de Camping doen. Twee tours, één gedurende een week in de meivakantie en één gedurende twee weken in de zomervakantie. De bedoeling is dat we ieder jaar alle negen parken van RCN in Nederland bezoeken en daar clinics geven aan de lokale en vakantievierende jeugd. Het zijn openbare clinics waar iedereen welkom is en waar een team van onze vrijwilligers en -professionals een aanvulling zijn op het animatieteam van RCN Vakantieparken.
‘Afgelopen jaar heeft RCN binnen het partnerschap ook tweemaal een upgrade gegeven aan de Giga Kangoeroedag van twee verenigingen, namelijk DOT Oss en Antilopen’
Afgelopen jaar heeft RCN binnen het partnerschap ook tweemaal een upgrade gegeven aan de Giga Kangoeroedag van twee verenigingen, namelijk DOT Oss en Antilopen. Zij hebben die verenigingen geholpen met animatie, bezoek van de mascotte van RCN, ijsjes voor de kinderen en promotie vanuit een echte RCN-caravan op het terrein. Voor aankomend jaar beraden we ons op een hernieuwde activatie en proberen we hier weer een optimalisatieslag in te slaan.
De overige partners hebben nog doorlopende contracten. Die worden naar tevredenheid ingevuld en geactiveerd. Huidige partners zijn: De Nederlandse Loterij, Erima, Mizuno, Nea International, Herzog Medical, CM.com, Rotterdam Topsport, Rotterdam Ahoy, Sportstroom, Passa Sports (Korfbalshop.nl) en Eyecons. Over 2021 ontvingen we een afdracht van € 633.008 van de Nederlandse Loterij.
‘Over 2021 ontvingen we een bedrag van € 633.008 van de Nederlandse Loterij’